luni, 3 februarie 2014

Despre mine


 

          Din momentul în care am luat decizia de a deschide acest blog culinar mi-au venit în minte zeci de idei despre cum va arăta, cum se va numi, ce voi posta, însa ultimul lucru la care m-am gândit a fost rubrica : About me.
Aşa că scriu în câteva rânduri, lucrurile pe care le-am aflat despre mine în aceşti 22 de ani, vârsta la care dau startul acestei exprimări virtuale a pasiunii mele.

          Descriere de baza : Cristina Simerea, 22 ani, Tg-jiu (momentan Timişoara), studentă la stomatologie în cadrul UMFT.

          Activităţile pe care le practic cu foarte mare plăcere sunt: sportul, dansurile de societate, mersul pe bicicleta, ski-ul, plimbările in aer liber şi nu în ultimul rând, gătitul.
          Mi-am început experienţele culinare pe la 16 ani, când, ca orice adolescent, mi-am propus să gătesc ceva wow (tipic adolescentin nu?), acest lucru însemnând Cordon Bleu. A iesit ceva, mai ars, mai strâmb, dar gustos. O perioada am renunţat, crezând ca e doar o nebunie, până am ajuns la facultate. Atunci am experimentat tot felul de reţete, am avut o mulţime de eşecuri (şi înca mai am) şi am încercat şi am încercat, până mi-am dat seama că făceam acest lucru aproape zilnic, doar din plăcere, uimită de minunile ce au loc în bucătărie, în cuptor. Pe lângâ toate acestea trebuie să specific că mereu am fost un om pofticios şi gurmand. Astfel am ajuns la următoarea concluzie: Gătitul este pasiunea mea. Şi mă voi folosi de ea pentru a împartaşi cu voi, ce am aflat eu in timp, cât de uşor este să găteşti dacă găseşti această plăcere, sau dacă ai nişte indicaţii clare :)).
          Voi încerca să postez reţete simple şi rapide, cu multe imagini şi în acelaşi timp voi explica De Ce? Veţi găsi de asemenea multe reţete arhicunoscute, însă cu abordări diferite, care le fac să fie mult mai sănătoase şi mai gustoase. Voi împărtăşi cu voi si lucrurile interesante pe care le-am aflat din cărţile de bucătărie, precum:
          La finalul articolelor aştept comentariile voastre cu întrebări sau completări, iar în cazul reţetelor, imagini cu preparatul vostru, de ce nu? 

Enjoy !!          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu