sâmbătă, 1 februarie 2014

Pacheţele cu brânză



Un înlocuitor al produselor de patiserie pentru sãnãtatea noastra și a celor dragi. Într-o zi, am aflat de la verișorul meu ce își cumpără el și colegii lui de la magazinul din curtea școlii, ce credeți?? Faimoasele pateuri cu brânză. Eu mi le amintesc foarte uleioase și cu brânza prea sărată. Și astfel am decis să fac aceste plăcinte, pateuri, oricum vreți să le numiţi sunt foarte bune și sănătoase.
 
Aveți nevoi de :

500g făină
1/2 linguriță praf de copt
1ou
200ml lapte cald
1/2 linguriță zahăr
1 linguriță sare
300g brânză feta

Metodă de preparare

Cerneți făina, amestecată cu praful de copt, într-un bol și realizați o gropiță în mijloc, în care puneți sarea, zahărul, oul și laptele. Omogenizați totul, până rezultă un alut nelipicios, daca mai este nevoie mai adăugați 1-2 linguri de făină.
Împărțiți aluatul în 9 bucăți, aproximativ de 70g, din care formați minguțe rotunde și le ungeți cu ulei. Lasați-le sa se odihnească timp de15 minute.


Ungeți bine cu ulei suprafața de lucru si sucitorul, întindeti prima bilă de aluat într-o foaie foarte subțire, aproape transparentă, chiar dacă se mai rupe nu se întâmplă nimic. Presărați o lingură de brânză fărâmițată

Și împachetați, întâi laturile mai lungi, apoi lațimea și aplatizați.


Repetaţi această operaţiune cu tot aluatul. Şi abia apoi încingeți o tigaie neaderentă și așezați fiecare pachețel, câte 2 minute pe fiecare parte. Altfel riscaţi să le rumeniţi prea mult, în încercarea de a coace şi împaheta în acelaşi timp.
Pofta mare !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu